top of page

Reunión Regional AMPAC

Público·221 Miembros

[LIVE SPORT>>] Sint-Truidense VV KAA Gent kijken streaming 06.12.2023

Sint truidense VV - Livestreams. Klik op uw wedstrijd naar keuze om de livestream te bekijken. Gratis livestream voetbal STVV - Anderlecht STVV - Anderlecht.

Sint Truiden - KAA Gent » Tussenstand & Live stream + 14 okt 2021 — Bekijk live zonder advertenties! Geverifieerde en Legale Livestream. *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan ... Het geluk was daar wat aan onze zijde. Zo lang het verschil maar 1 treffer is, moet je er trouwens áltijd in geloven. ” Een primeur: zijn allereerste goal met de heup. “Volgens mij wel ja. Goed, je moet ook lelijke doelpunten maken. Goal is goal”, aldus de spits. En of. Genk blijft zo op evenveel afstand als voor de wedstrijd. “We hebben hier een belangrijk punt op verplaatsing gehaald, daar ben ik blij om. Het was belangrijk om hier niet te verliezen. Nu komen er belangrijke weken aan. ” Een laatste woordje had hij nog voor de onfortuinlijke Paul Nardi, die voor de match met een videoboodschap zijn ploegmaats oppepte. [[TV!]'] KV Mechelen Sint-Truidense VV kijken 3 december 202 ... S. T. [LIVESTREAM-TV!!!] KRC Genk KAA Gent kijken live 3 3 uur geleden — Thes Sport Sporting Charleroi kijken live 31 oktober 2023 St 5 dagen geleden — KAA ... Nieuws | KAA Gent WebsiteSupporters Tuesday 05 December 2023 Volg als abonnee of member de bekermatch via livestream Woensdagavond om 20. 30u speelt KAA Gent in de achtste finales van de Beker van België op het veld van Sint-Truiden. Deze wedstrijd wordt niet uitgezonden op televisie door de rechtenhouders van de Croky Cup. KAA Gent zal daarom zelf een livestream voorzien van de match. Hiervoor kan slechts 1 camera ingezet worden, maar de wedstrijd wordt wel voorzien van commentaar. Hiermee hopen we onze supporters tegemoet te komen. Volgens het akkoord met de rechtenhouders kan de livestream enkel bekeken worden door abonnees en members van KAA Gent (als abonnee ben je automatisch ook member). [VRIJ!] KV Mechelen Sint-Truidense VV kijken 3 december 3 dagen geleden — [Streamen] Sint-Truidense Francs Borains kijken 31 oktober 2 België, 1994, KV Mechelen · Sint-Truidense VV · KAA Gent · KV Mechelen ; ... “Voor de wedstrijd denk je natuurlijk aan hem. Ik ken Nardi, hij is sterk genoeg en zal hier zeker beter uit komen. Dit punt is uiteindelijk voor hem, sloot de Marokkaanse Nederlander af voor hij de kleedkamer binnenstapte. (RG) Davy Roef: "Opluchting dat we scoorden in de laatste minuut" Davy Roef kende in Genk niet zijn gemakkelijkste wedstrijd van het seizoen. Hoe zag de goalie die gelijkmaker in zijn doel belanden? “Het was een vrije trap waar zij druk vooruit zetten en ik probeerde tussen te komen. [[[TV===]>>>]] Sint-Truidense VV KAA Gent kijken 6 41 minuten geleden — [TV===]>>>]] Sint-Truidense VV KAA Gent kijken 6 december 2023 Sint-Truiden. KAA Gent domineerde de eerste helft tegen Sint-Truiden, ... Herbekijk hier de belangrijkste fases van de partij. HIGHLIGHTS KRC GENK - KAA GENT Algemeen 💬 Reacties na KRC Genk - KAA Gent Hein Vanhaezebrouck: "Winnaarsmentaliteit van sommigen gaf de doorslag" Tarik Tissoudali: "Ook scoren met de heup telt" Ongelooflijk – op de valreep en met de heup scoorde Tarik Tissoudali de gelijkmaker in Limburg. “Pure chaos”, floepte hij eruit. “In de laatste minuut probeerden we nog alles of niets en jah… Ik moest gewoon alert blijven en plots kwam die bal bij mij. In duel met ik weet zelfs niet meer wie, maar ik kon er helaas niet meer bij. Alles of niets hé, en als dat niet lukt is dat natuurlijk gevaarlijk”, analyseerde de doelman eerlijk. Blijft dit zelfs bij een koele kikker als hem niet door het hoofd spoken? “Neen, tijdens de wedstrijd spoel ik zo’n zaken zo snel mogelijk door. Het was op dat moment nog een uur spelen... Gewoon doordoen”, toonde hij zich erg professioneel. Overzicht ticketverkoop | KAA Gent Website Tickets kunnen online aangekocht worden via tickets.kaagent.be of aan het €5 voor -12. KOOP TICKETS. STVV. Stayen (Sint-Truiden). Tiensesteenweg 168 3800 ...

Acerca de

¡Te damos la bienvenida al grupo! Puedes conectarte con otro...

Miembros

bottom of page